ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: جمعه 13 بهمن 1396 ساعت: 10:33
چی بگوم از کجا بگومابّل اینکه گوشی اپل جانمو1100 فروختم چون لعنتی توش آهنگ پشت هم سیو نمیشد ما هنوز واسه خوابوندن حبه نیاز شدید به گذاشتن اهنگ با صدای نسبتا بلند داریم.جاش نوت5 خریدم البت اینم از دست خریدم ولی داداشی تاییدش کرده بود سالم و تمیز 1280...گول کیفیت عکسشو خوزده بودم ولی الان میبینم خیلی گنده است نیگرش ک میدارم پنجولام درد میگیره باهاش کار کنم تف به روش دو روزه دلمو زد همون اولین روزم حبه قلم گوشیو سر و ته گذاشت سرجاش و ته قلمش کنده شده گیر کرده اون تو.در نمیاد حالا میگن گوشی باس وا شد ک کلی میخوره تو سر قیمتش..دردسرتون ندم.من موندم و یه گوشی خرسایزه ناقص الخلقه...دویّوم: روابط زوجین:هی اومدیم منو نصیحت کردین وصیت کردین مام شیطون رف تو جلدمون گوفدیم ببینیم این پسره رو میتونیم آلت دستمون کنیم...بخصوص بعد فوت مادر شیما ک منقلبم شده بودم.تیری در تاریکی رهوندم و از سیگنالهای عشقولانه ی کوچیک شروع کردم رسیدم به دوران شیرین نومزدنگ...عاقو ما موفق شدیم اوشونو اخفال کنیم این تاخیر در نگارشم سر همون بود بس ک غرق در عخش و عاشخی بودیم یاران جانمو از یاد برده بودم.بس ک من با معرفتمممم.ینی فقط برا روز سختی میخامتون....الکی بابا باور نکنین خدا شاهده اگه حبه به لف تاف حمله نمیکرد مث همون سالای ابّل بطور لایو جیک و پوک عشقولانمونم میریختم رو دایره .لعنتی این گپ زدن یه حالی داره حقی لحظه ها عریانند...ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 349 تاريخ: جمعه 13 بهمن 1396 ساعت: 10:33